نمایندگی چای ماسالا تاج محل

نمایندگی چای ماسالا تاج محل | بهترین بسته 500 گرمی

نمایندگی چای ماسالا تاج محل به شما برای تشخیص چای ماسالا اصل و تهیه بهترین بسته ۵۰۰ گرمی در دو نوع کلاسیک و اسپایسی راهنمایی خواهد کرد جهت دریافت پایین ترین قیمت چای ماسالا هندی این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

چای ماسالا را میتوان یک نوشیدنی معطر و پر ادویه دانست که قدمت آتن نزدیک به ۹ هزار سال پیش می باشد و برای اولین بار در آسیای جنوبی به دست آمده و مورد استفاده پادشاهان قرار می گرفته است.

برای سال ۱۸۳۵ میلادی زمانی که انگلیس شروع به کشت چای سیاه در شمال شرق هندوستان کرد صنعت چای در این کشور رشد چشمگیری ‌داشت و چای ماسالا که از ترکیب ادویه های مختلف با چای سیاه به دست می آید به تولید رسید.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران نیاز سایر عرضه کنندگان این محصول با کیفیت را در سطح کشور با بهترین قیمت در بازار ایران بهترین شیوه حضوری و اینترنتی تامین می نماید.

چون نمایندگی های خود به صورت مستقیم این محصول را از کشور هند وارد می کند به همین دلیل قیمت پایه و دسته اول را در اختیار خریداران قرار می دهند و نرخ آن نسبت به فروشگاه ها به صرفه تر خواهد بود.

برخی از ویژگی های نمایندگی ها که موجب مراجعه خریداران به آنها می‌شود می توان به : تضمین کیفیت محصول، ارسال به سراسر کشور، ارائه قیمت کف بازار، ارائه مشاوره تخصصی قبل از خرید، ارائه لیست کامل قیمت انواع محصولات و… اشاره نمود.

بهترین مارک چای ماسالا هندی بسته 500 گرمی

بهترین مارک چای ماسالا هندی بسته 500 گرمی

کارخانه تاج محل چای ماسالا را در دو نوع متفاوت به تولید رسانده که هر یک مناسب با ذائقه برخی افراد می باشد و عبارتند از:

  1. طعم کلاسیک دارای طعم و عطری ملایم با شیرینی مطلوب می باشد
  2. طعم اسپایسی به دلیل استفاده نکردن از شکر دارای طعمی تند و متفاوت می باشد

بهترین مارک چای ماسالا هندی بسته ۵۰۰ گرمی برند تاج محل می باشد که در بازارهای جهانی به شهرت زیادی رسیده از دلایل اصلی کیفیت بالای این محصول می توان به استفاده از ترکیبات اولیه مرغوب و عالی اشاره کرد.

این حجم از بسته‌بندی به دلیل مناسب بودن برای مصارف شخصی و خانگی بیشترین میزان تقاضا را به خود اختصاص داده خریداران می توانند برای تهیه محصول از بخش مشاوره و فروش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایند.

قیمت چای ماسالا هندی تولید کشور هندوستان

قیمت چای ماسالا هندی تولید کشور هندوستان

قیمت چای ماسالا هندی تولید کشور هندوستان با توجه به سطح کیفیت آن توسط نمایندگی ها تعیین و اعلام خواهد شد که بدون شک نسبت به تولیدات داخلی از نرخ بالاتری برخوردار است.

چای ماسالا تاج محل هندی در دو مدل کلاسیک و اسپایسی با بسته بندی های ۱۵۰گرمی و نیم کیلویی تولید و به  بازارهای بین المللی عرضه شده است.

شرکت بازرگانی آرشامین به دلیل رابطه مستقیم با وارد کنندگان انواع متنوع این محصول را با پایین ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد پس این فرصت استثنایی را از دست نداده و جهت ثبت سفارش همین حالا اقدام نمایید.

خرید چای ماسالا اصل خارجی مارک تاج محل

خرید چای ماسالا اصل خارجی مارک تاج محل

برای تهیه یک چای ماسالا خوش عطر و طعم در منزل لازم است به نکاتی همچون: مقدار شیر و آب استفاده شده، درجه حرارت آب، میزان ادویه های مورد استفاده، مدت زمان دم کشیدن چای و میزان استفاده از شکر دقت شود.

خرید چای ماسالا اصل خارجی مارک تاج محل از مراکز فروش معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند به دلیل بهره مندی از تخفیفات ویژه یک پیشنهاد بی نظیر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *