قیمت هر کیلو چای ماسالا

قیمت هر کیلو چای ماسالا 25 کیلویی هندی | مارک میس ایندیا

قیمت هر کیلو چای ماسالا ۲۵ کیلویی هندی با مارک محبوب میس ایندیا را به راحتی از سایت پیشرو جویا شوید مشتریان می‌توانند برای دریافت پایین ترین قیمت چای ماسالا فله در بازار به این مجموعه مراجعه فرمایند.

از ویژگی های منحصر به فرد چای ماسالا نسبت به سایر نوشیدنی ها ترکیبی بودن آن و تنوع بالا ادویه جاتی است که برای تهیه آن مورد استفاده قرار می گیرند.

این چای علاوه بر خواص شگفت انگیز از نظر عطر و طعم بسیار فوق العاده و خاص می باشد و دلیل آن قطعاً استفاده از زنجبیل، دارچین، میخک، رازیانه، فلفل سیاه و هل سبز  خواهد بود.

قیمت هر کیلو چای ماسالا 25 کیلویی هندی

قیمت هر کیلو چای ماسالا ۲۵ کیلویی هندی توسط نمایندگی ها و با توجه به نوسانات بازار ارز و میزان تورم در نظر گرفته خواهد مشتریان می‌توانند برای استعلام آن از فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایند.

اگر از طرفداران ویژه چای ماسالا هستید قطعا از کیفیت درجه یک برند های هندی اطمینان خواهید داشت زیرا در بازارهای بین المللی چای ماسالا تولید هند به صورت بسته بندی و فله بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند.

قابل توجه خریداران گرامی در صورت خرید از این مجموعه قیمت نهایی محصول با توجه به میزان سفارشات شما تعیین خواهد شد لذا هر چه حجم سفارش بالاتر باشد قیمت پایین تری دریافت خواهید کرد.

نمایندگی فروش چای ماسالا میس ایندیا در کشور

نمایندگی فروش چای ماسالا میس ایندیا در کشور

کارخانه میس ایندیا به دلیل استفاده از مرغوب ترین ترکیبات اولیه توانسته بهترین کیفیت چای ماسالا فله را در دنیا تولید و به سایر کشور ها صادر نماید و نظر مثبت مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است.

نمایندگی فروش چای ماسالا میس ایندیا در کشور واقع در استان‌ های تهران، کرمان، اصفهان، مشهد و… همواره در تلاش هستند برای جلب رضایت مشتریان بهترین قیمت این محصول را به بازار عرضه نمایند.

تنها علت کاهش قیمت چای ماسالا کیلویی در نمایندگی ها حذف واسطه ها و کوتاه کردن دست دلالان و رابطه مستقیم با وارد کنندگان می باشد و هیچ تاثیری در سطح کیفیت محصول نخواهد داشت.

خرید چای ماسالا خارجی با کیفیت بالا

خرید چای ماسالا خارجی با کیفیت بالا

یکی از ادویه های اصلی و جدا نشدنی چای ماسالا زنجبیل میباشد که از خواص دارویی و درمانی ‌فوق العاده ای برخوردار است که عبارتند از:

  • کاهش وزن بدون عوارض
  • درمان التهاب
  • کاهش حالت تهوع در بارداری
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود گردش خون
  • کاهش کلسترول
  • جلوگیری از لخته شدن خون

امروزه از رایج ترین روش های خرید چای ماسالا مراجعه به فروشگاه های آنلاین می باشد زیرا با تضمین کیفیت و قیمت و همچنین صرف کمترین زمان محصول را از طریق شرکت های حمل و نقل به سراسر کشور ارسال می نمایند.

خرید چای ماسالا خارجی  فله با کیفیت بالا و نازلترین قیمت بازار موجب کسب حاشیه سود بالا برای عرضه کنندگان چای ماسالا در سطح کشور خواهد شد جهت دریافت اطلاعات بیشتر کافیست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فرم های مشاوره تکمیل نمایید.

سفارش چای ماسالا اصل به صورت عمده

سفارش چای ماسالا اصل به صورت عمده

هر گاه نام چای ماسالا اصل این را شنید بدون شک به سراغ محصولات تولیدی کشور هند بروید زیرا منشا و خاستگاه این نوشیدنی پرطرفدار به این کشور تعلق دارد.

لازم به ذکر است که قبل از خرید عمده مشتریان می توانند جهت دریافت محصول برای تست کیفیت اقدام کرده و در صورت رضایت سفارشات خود را ثبت نمایند.

با سفارش چای ماسالا اصل به صورت عمده از مراکز فروش معتبر علاوه بر تخفیفات ویژه از خدمات پس از فروش مانند قابلیت ارجاع محصول بهره مند خواهید شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *