قیمت چای ماسالا درجه یک هندی 2 مدل فله و بسته بندی

قیمت چای ماسالا درجه یک هندی 2 مدل فله و بسته بندی

قیمت چای ماسالا درجه یک در بازار داخلی به صورت روزانه اعلام خواهد شد جهت اطلاع از نوع هندی چای ماسالا در دو مدل فله و بسته بندی می توان به این مجموعه مراجعه نمایید.

از نوشیدنی های رایج بین مردم هندوستان چای ماسالا می باشد که به دلیل داشتن ادویه جات مختلف مطابق ذائقه ی هندی ها می باشد و قدمت این چای تقریباً به ۵ هزار سال پیش باز می گردد.

چای ماسالا در گذشته فقط به عنوان یک دمنوش  درمانی برای پادشاهان مورد استفاده قرار می‌گرفت اما در عصر حاضر به دلیل طعم و رایحه منحصر به فرد و متفاوتی که نسبت به دیگر چای ها دارد از نوشیدنی های گرم پرطرفدار در دنیا محسوب می شود.

آخرین قیمت چای ماسالا درجه یک هندی در بازار

آخرین قیمت چای ماسالا درجه یک هندی در بازار را از مرکز فروش پیش رو جویا شوید و با اطلاع از قیمت روز محصولات بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید جهت دریافت فایل لیست قیمت از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

جالب است بدانید که چای ماسالا هندی از جمله محصولات وارداتی محسوب می‌شود که قیمت بالاتری نسبت و تولیدات داخلی داشته اما به دلیل کیفیت عالی از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت چای ماسالا در دو نوع بسته بندی و فله متفاوت می باشد و این موضوع یکی از معیارهای دخیل در قیمت گذاری به شمار می‌رود زیرا در فروش فله ای در حجم بالا قیمت مناسب تری نسبت به بسته بندی عرضه خواهد شد.

خرید عمده چای ماسالا درجه یک هندی بسته بندی 500 گرمی

خرید عمده چای ماسالا درجه یک هندی بسته بندی 500 گرمی

معتبرترین برند تولید کننده چای ماسالا در دنیا تاج محل می باشد که محصولات خود را در دو طعم متنوع کلاسیک و اسپایسی تولید و در بسته بندی های زیبا و استاندارد قوطی با حجم های ۵۰۰ گرمی به بازارهای جهانی عرضه داشته است.

از مهمترین ترکیبات چای ماسالا تاج محل که طعم واقعی و اصیل چای ماسالا را به وجود آورده می توان به پودر چای سیاه، میخک، زنجبیل، دارچین، جوز هندی، فلفل سیاه، هل اشاره نمود

خرید عمده چای ماسالا درجه یک هندی بسته بندی ۵۰۰ گرمی با برند تاج محل را می توانید از این مرکز فروش انجام دهید و با دریافت نازلترین قیمت بازار بیشترین حاشیه سود را از آن خود کرده باشید.

بازار فروش چای ماسالا درجه یک هندی کارتن 25 کیلویی

بازار فروش چای ماسالا درجه یک هندی کارتن 25 کیلویی

برخی از خواص جادویی چای ماسالا که قطعاً از داشتن این همه خاص در این چای متعجب خواهید شد شامل موارد زیر می شوند:

  • پیشگیری و درمان سرماخوردگی
  • کمک به بهبود سرفه
  • تسکین ناراحتی معده
  • از بین بردن بوی بد دهان
  • از بین بردن باکتری ها و قارچ های موجود در بدن
  • مقاومت در برابر سرطان
  • خواص ضد التهابی
  • برطرف نمودن مشکلات گوارشی

بازار فروش چای ماسالا درجه یک هندی کارتن ۲۵ کیلویی در تهران این محصول را با برند معروف میس ایندیا به صورت مستقیم وارد و بدون واسطه در دسترس خریداران قرار داده جهت اطلاع از نحوه ثبت سفارش و شیوه ارسال بار با مشاوره فروش تماس حاصل فرمایید.

نحوه خرید اینترنتی چای ماسالا درجه یک در بازار دخلی

نحوه خرید اینترنتی چای ماسالا درجه یک در بازار دخلی

نحوه خرید اینترنتی چای ماسالا درجه یک در بازار داخلی در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده زیرا مشتریان به راحتی و بدون دغدغه از سراسر کشور می توانند سفارشات خود را ثبت و محصول را از طریق شرکت‌های حمل و نقل در شهر خود تحویل بگیرند.

این فرصت گرانبها را از دست ندهید و برای دریافت بهترین کیفیت چای ماسالا بسته‌بندی و فله با پایین‌ترین قیمت بازار مشخصات خود را در فرم های مشاور ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *