فروش قهوه فوری اسپرسو

فروش قهوه فوری اسپرسو فله ای کارتن ۲۵ کیلویی

فروش قهوه فوری اسپرسو با بهترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت فله ای در کارتن های ۲۵ کیلویی از فعالیت های اصلی بازرگانی آرشامین به شمار می رود.

از جمله نوشیدنی های بر پایه قهوه که در کشور طرفداران بسیار زیادی دارد قهوه فوری اسپرسو می باشد که به دلیل کافئین موجود در آن سبب به تقویت هوشیاری و شادابی مصرف کننده خواهد شد.

تفاوت بارز قهوه ساده با اسپرسو در روش آماده سازی آن ها می باشد قهوه فوری اسپرسو به طور کلی بیشتر در کافی شاپ ها و رستوران ها سرو خواهد شد زیرا برای تهیه آن حتما به دستگاه اسپرسو ساز احتیاج است.

مرکز فروش قهوه فوری اسپرسو فله ای در تهران

مرکز فروش قهوه فوری اسپرسو فله ای در تهران با هدف تامین نیاز بازار این محصول را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان در اقسام نقاط کشور قرار داده است تا به راحتی و با صرف کمترین زمان این محصول را سفارش و در شهر خود از طریق شرکت‌های حمل و نقل دریافت نمایند.

متقاضیان  قهوه فوری اسپرسو به صورت فردی به دو گروه تقسیم می‌شوند گروه اول مجموعه های نظیر کافی شاپ ها هستند که این محصول را به صورت دائم سرو می‌نمایند، گروه دوم شرکت هایی هستند که این محصول را در تناژ بالا تهیه و با بسته بندی های در حجم های متفاوت به نام برند خود به بازار عرضه می نمایند.

مراکز عرضه کننده این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب علاوه بر پایتخت در استان‌های کرمان، ‌شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز و … در حال ارائه خدمات می باشند.

استعلام قیمت قهوه فوری اسپرسو کارتن ۲۵ کیلویی

استعلام قیمت قهوه فوری اسپرسو کارتن ۲۵ کیلویی

یکی از معیارهای اصلی دخیل در قیمت گذاری قهوه فوری اسپرسو نوسانات بازار ارز می باشد زیرا این محصول وارداتی بوده و عمدتاً از کشورهای برزیل و هند تهیه می شود بنابراین کاهش یا افزایش نرخ دلار تاثیر بسزایی در قیمت نهایی آن خواهد داشت.

استعلام قیمت قهوه فوری اسپرسو کارتن ۲۵ کیلویی قبل از سفارش بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا نرخ این محصول دچار نوسان بوده و بهترین راهکار اطلاع از قیمت روز می باشد که از طریق وب سایت پیشرو به راحتی امکان پذیر است.

متقاضیان گرامی برای دریافت فایل لیست قیمت ها می توانند از طریق درگاه های ارتباطی نامبرده با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایند و با مقایسه تعرفه ها انتخابی عالی داشته باشند.

طرز تهیه قهوه اسپرسو فوری و خواص آن

طرز تهیه قهوه اسپرسو فوری و خواص آن

طرز تهیه قهوه اسپرسو فوری در منزل بدون استفاده از دستگاه اسپرسو ساز بدین صورت می باشد که ابتدا آب داغ را با دمای ۸۰ درجه آماده کنید یک قاشق چای خوری از پودر اسپرسو را در فنجان ریخته آب داغ را به آن اضافه نمایید لذا در صورت تمایل می توانید برای افزایش غلظت بیشتر نوشیدنی خود از مقدار پودر بیشتر استفاده کنید.

از خواص منحصر به فرد قهوه اسپرسو که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کمک به افزایش تقویت حافظه بلند مدت
  2. افزایش سطح انرژی بدن
  3. موثر در بهبود تمرکز
  4. سرشار از آنتی اکسیدان
  5. افزایش فعالیت فیزیکی بدن

نحوه خرید عمده قهوه فوری اسپرسو بهترین مارک

نحوه خرید عمده قهوه فوری اسپرسو بهترین مارک

نحوه خرید عمده قهوه فوری اسپرسو با بهترین مارک موجود در بازار به صورت اینترنتی بسیار ساده می باشد لذا کافیست مشتریان مشخصات خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایند تا همکاران ما پس از بررسی با آنها تماس حاصل فرمایند.

از مزایای اصلی خرید به صورت غیر حضوری از فروشگاه های معتبر می توان به حذف و کاهش هزینه‌های بیهوده، صرفه جویی در زمان، دریافت محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده و … اشاره نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *