قیمت هر کیلو کافی میکس

آخرین قیمت هر کیلو کافی میکس 3 در 1 در بازار

قیمت هر کیلو کافی میکس 3 در 1 در بسته بندی فله ای با برند و بدون برند را از طریق این نمایندگی فروش عمده جویا شوید تا بتوانید کافی میکس ارزان قیمت و مقرون به صرفه خرید نمایید.

کافی میکس نوشیدنی دلچسب و لذیذ است که در ایران طرفداران زیادی دارد و با طعم و عطر فوق العاده ایی که دارد، نوشیدن آن برای هرفرد با هر ذائقه ایی لذت بخش است.

کافی میکس از بهترین نوشیدنی ها داغ زمستانی می باشد که در صورت آشنایی با خواص ونحوه خرید آن پیشنهاد می شود به ادامه سایت مراجعه نمایید.

آخرین قیمت هر کیلو کافی میکس 3 در 1

قیمت هر کیلو کافی میکس در این سایت بسیار ارزان می باشد که از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه تر است پس در صورت تمایل به صرف کمترین هزینه و کسب بیشترین حاشیه سود در صنعت پیشنهاد می شود این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و همین حالا جهت ثبت سفارش محصول مورد نظر خود با مشاوران فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

شرح کالا

وزن کارتن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
کافی میکس 3 در 1

20 kg

440.000

کافی میکس 3 در 1 درجه یک

20 kg

520.000

همچنین این سایت یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کافی میکس به صورت عمده و خرده می باشد که علاوه بر ارائه و تولید بهترین کافی میکس و با کیفیت ترین نوع آن، عرضه محصولاتش با تمامی خدمات ارسال و پس از فروش همراه است تا شما خریدی آسان و راحت و مطمئن را تجربه کنید.

نمایندگی فروش عمده کافی میکس فله ای

نمایندگی فروش عمده کافی میکس فله ایی به صورت انلاین همین سایت است که عرضه کننده بهترین و یا کیفیت ترین کافی میکس در ایران می باشد.

کافی میکس یا حتی هات چاکلت یکی از نوشیدنی های فوق العاده هستند که محال است به آن دست رد بزنید زیرا این نوشیدنی از ترکیباتی چون قهوه فوری، شکلات یا پودر کاکائو، شکر و شیر گرم تهبه می گردد و گاها از خامه یا مارشمالو برای تزئین آن استفاده می کنند.

تاریخچه کافی میکس در واقع به ٢۵٠٠ الی ٣٠٠٠ سال پیش باز می گردد که نخستین بار توسط قوم مایاها در آمریکای جنوبی تپلید و به مصرف رسید که حتی از این نوشیدنی در گذشته برای درمان برخی از بیماری ها نیز استفاده می شد.

خرید کافی میکس ارزان قیمت بدون برند

خرید کافی میکس ارزان قیمت

خرید کافی میکس ارزان قیمت بدون برند پیشنهاد می شود به صورت اینترنتی در همین سایت انجام دهید که علاوه بر به صرفه بودن نیز  محصول را بدون هیچ تلاشی دریافت خواهید کرد.

همچنین اگر قصد خرید اینترنتی از این سایت را دارید بایستی بدانید از مزایایی چون ارسال به سراسر ایران در کوتاهترین زمان بهره مند خواهید شد که این ارسالی بدون هیچ واسطه ایی و به صورت مستقیم انجام می گیرد  تا از صرف هزینه‌ های بیهوده و سنگین توسط شما جلوگیری نماید.

همچنین ناگفته نماند رضایت مشتری نیز اهمیت اساسی برای ادامه فعالیت در این سایت به شمار می‌ زود اگر بار به دستتان رسید از لحاظ بسته بندی و یا تاریخ انقضا معیوب بود می‌توانید آن را برگشت  بزنید تا بدون هیچ مشکلی برایتان تعویض گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *