نمایندگی چای ماسالا تاج محل

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران | 200 و 500 گرمی

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران وارد کننده مستقیم چای ماسالا تاج محل از هندوستان می باشد  که برای اطلاعات بیشتر در این مقاله با ما همراه باشید.

چای ماسالا از چای معروف در کشور ما می باشد که در انواع برند و بسته بندی موجود است که جای ماسالا تاج محل هندوستان نسبت به سایر چای ها در جایگاه بالا تری از لحاظ خواص درمانی و افزایش روحیه قرار دارد.

چای ماسالا اصالتا هندی است لکن در تمامی کشور های دنیا از طرفداران زیادی برخوردار است که در گذشته این پودر در خانه تولید می شد اما امروزه به صورت پودر آماده در انواع برند ها موجود است.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در تهران، شرکت آرشامین است که این شرکت یکی از بززگ ترین فعالان در این حوزه است و بهترین چای را به متقاضیان عرضه می کند پس پیشنهاد می شود این فرصت بی نظیر را برای خرید از دست ندهید.

این محصول در نمایندگی چای ماسالا تاج محل در سراسر کشور در دو لاین کلاسیک و اسپایسی و در بسته بندی 500 و 200 گرمی عرضه می شوند که در این مقاله می توانید با نحوه ی سفارش آن آشنا شوید.

از جمله خواص چای ماسالا می توان به چند مورد اشاره نمود که عبارت اند از:

  • درمان سرماخوردگی و آبریزش بینی
  • کاهش درد های مفاصل
  • کاهش فشار خون
  • کاهش ابتلا به برخی از سرطان ها
  • درمان بیماری های قلبی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش قند خون
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • کاهش وزن سریع

واردکننده چای ماسالا تاج محل از هندوستان

واردکننده چای ماسالا تاج محل از هندوستان-min

شرکت بازرگانی آرشامین وارد کننده چای ماسالا تاج محل از هندوستان به صورت مستقیم می باشد که شایسته است بدانید این چای بالا ترین فروش را در بازار این صنعت دارد.

چای ماسالا تاج محل هندوستان دارای ترکیباتی چون چای، شیر، زنجبیل، میخک، دارچین، شکر و سایر ادویه های هندی است که باعث شده این چای طعمی فوق العاده و دلچسب داشته باشد البته تحقیقات نشان داده است نوشیدن روزانه یک فنجان چای ماسالا سلامت بدن انسان را تضمین می کند.

قیمت چای ماسالا هندی تاج محل در 2 طعم

واردکننده چای ماسالا تاج محل از هندوستان-min

قیمت چای ماسالا هندی تاج محل در دو طعم را کافیست همین حالا از نمایندگی چای ماسالا تاج محل استعلام بگیرید که دریافت لیست قیکت قبل از سفارش بسیار مهم است.

چای ماسالا تاج محل از معروف ترین برند های بازار می باشد که به علت وارداتی بودن نسبت به سایر چای ها قیمتی آن بیشتر است لکن بر خلاف این عامل دارای تقاضایی زیاد می باشد.

یکی از مزیت هایی که باعث شده علاقه مندان به این چای بیشتر شود وجود طعم های مختلف در آن است که دست مشتریان را در انتخاب آن لاز گذاشته است و هم‌چنین مشتریان می توانند بسته به ذائقه ای که دارند چتی مورد نظر خود را سفارش دهند.

تفاوت چای ماسالا کلاسیک و اسپایسی چیست؟

تفاوت چای ماسالا کلاسیک و اسپایسی چیست؟

چای ماسالا، چای سنتی هندی است که از مخلوطی از چای سیاه، زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه و شیرین کننده های طبیعی تهیه می شود. این چای یکی از معدود نوشیدنی هایی است که به طور گسترده در سراسر جهان شناخته شده است. در این مطلب، ما قصد داریم به بررسی تفاوت چای ماسالا کلاسیک و اسپایسی بپردازیم.

در سایت پخش شرکت آرشامین، شما می توانید دو نوع بسته بندی چای ماسالا را پیدا کنید. بسته بندی 200 گرمی به صورت یکبار مصرف برای مصرف خانگی و بسته بندی 500 گرمی برای استفاده در رستوران ها، کافی شاپ ها و فروشگاه های کوچک مناسب است. با این حال، تفاوت بین دو نوع چای ماسالا، ترکیبات مختلف آن هستند.

چای ماسالا کلاسیک، از تمامی مواد اولیه چای ماسالا تهیه می شود. این بسته بندی شامل زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه و چای سیاه است. از طرفی، چای ماسالا اسپایسی حاوی اضافه کردن ادویه ها، مانند زنجبیل خشک، دارچین، هل سبز و فلفل سیاه است. در نهایت، بسته بندی چای ماسالا اسپایسی دارای طعم تند و تیز است که افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن را ایجاد می کند، در حالی که چای ماسالا کلاسیک طعم شیرین و نرمالی دارد و بیشتر به عنوان مسکن استفاده می شود.

چای ماسالا تاج محل را از کجا تهیه کنیم

چای ماسالا تاج محل را از کجا تهیه کنیم-min

چای ماسالا در مراکز فروش متعددی موجود می باشد که می توانید با مراجعه به نمایندگی چای ماسالا تاج محل و تماس با کارشناسان فروش این مراکز، محصول مورد نظر خود را به ثبت برسانید که امروزه خرید اینترنتی از رایج‌ ترین راه ها به شمار می رود.

در هر از نقطه از کشور که باشید می توانید نسبت به خرید و ثبت سفارش خود اقدام نمایید و سفارش را در کوتاه ترین زمان در مقصد خود دریافت نمایید و برای همه دغدغه بهترین چای ماسالا از کجا بخرم را از بین ببرید.

با خرید از این مراکز خرید علاوه بر اینکه حاشیه سود برای خریداران افزایش پیدا می کنند، نیز در ارسال محصول تمامی واسطه ها حذف گردیده و همین عامل از صرف هزینه های اضافی و سنگین توسط مشتریان کاسته می شود.

مرکز فروش چای ماسالا تاج محل در سراسر ایران

مرکز فروش چای ماسالا تاج محل در سراسر ایران

مرکز فروش چای ماسالا تاج محل به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های چای ماسالا وارداتی در سراسر ایران شناخته شده است. این مرکز با بیش از ۲۰ سال سابقه در توزیع چای ماسالا و گسترش خدماتش به مشتریان خود، تضمین کننده کیفیت و ترکیبات مطلوب چای ماسالای هندی وارداتی می‌باشد.

چای ماسالای تاج محل با توجه به استانداردهای بین‌المللی کیفیت، با ذائقه ایرانی‌ها همخوانی دارد و تضمین کیفیت و لطافت را با خود به تنهایی دارد. تعدادی از برترین تجار چای در کشور همراه با خانواده‌شان از چای ماسالای تاج محل استفاده می‌کردند.

هدف این مرکز فروش چای ماسالا تاج محل، توسعه چای ماسالای بی شماری با بیشترین کیفیت و اطمینان مشتریان خود، است. با خرید چای ماسالا تاج محل، متقاضیان می‌توانند در کنار لذت‌بخشیی که این چای فراهم می‌کند، به اندازه کافی از کیفیت و سلامت آن هم بهره ببرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *