قیمت چای ماسالا فله

قیمت چای ماسالا فله خارجی | کیسه 25 کیلویی

قیمت چای ماسالا فله خارجی در کیسه های ۲۵ کیلویی برند میس ایندیا در این مرکز فروش به دلیل حذف واسطه ها و رابطه مستقیم با وارد کننده بسیار مناسب خواهد بود.

بدون شک با نام چای ماسالا آشنا شده اید اما ممکن است برخی افراد اطلاعات کافی از این چای نداشته باشند و فکر کنند این چای از مزارعه کشت چای در هندوستان برداشت شده است در صورتی که این تصور اشتباه بوده و چای ماسالا یک نوشیدنی ترکیبی می‌باشد که از مخلوط کردن ادویه جات مفید و مطعر با چای سیاه و شیر به دست خواهد آمد و منشأ آن در کشور هند می باشد.

استعلام قیمت چای ماسالا فله خارجی

استعلام قیمت چای ماسالا فله خارجی را می توانید به راحتی از سایت مقابل از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در انتهای مقاله انجام دهید وجهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

این محصول نیز مانند سایر اقلام وارداتی به دلیل نوسانات بازار ارز و میزان تورم کشور از قیمت ثابتی برخوردار نیست بنابراین مشتریان قبل از خرید حتماً باید از قیمت روز چای ماسالا فله مطلع شده باشند.

بی‌تردید قیمت چای ماسالا فله نسبت به بسته بندی به دلیل حذف هزینه های بسته بندی بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود از همین رو نظر مثبت خریداران را به خود جلب نموده است.

فروش عمده چای ماسالا فله کیسه 25 کیلویی

فروش عمده چای ماسالا فله کیسه 25 کیلویی

از مهمترین ادویه جات تشکیل دهنده چای ماسالا فله که موجب خواص فوق العاده و عطر و طعم دل انگیزه این چای شده است می‌توان به: دارچین، زنجبیل، میخک، رازیانه، جوز هندی، بادیان ختایی، فلفل سیاه و هل سبز اشاره کرد.

فروش عمده چای ماسالا فله کیسه ۲۵ کیلویی با برند میس ایندیا هندی به زیر قیمت بازار از اولویت‌های اصلی شرکت آرشامین محسوب می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و ارسال بار از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کارخانه تولیدی سانتوس در ایران چای ماسالا را علاوه بر بسته بندی به صورت فله ۲۵ کیلویی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و به بازار تزریق نموده است.

چای ماسالا فله خارجی از کجا بخرم

چای ماسالا فله خارجی از کجا بخرم

همانگونه که در بالا گفته شد خاستگاه چای ماسالا به کشور هند تعلق دارد و قدمت آن که به درستی مشخص نشده به بیش از پنج هزار سال پیش باز می گردد و امروزه بهترین کیفیت این نوشیدنی در جهان در این کشور به تولید می‌رسد.

چای ماسالا فله خارجی از کجا بخرم؟ بهترین پیشنهاد برای این پرسش مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین معتبر در سطح کشور که با وارد کنندگان در رابطه مستقیم هستند می باشد.

از مهمترین دلایل استقبال خریداران از سفارش اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف هزینه‌های گزاف و بیهوده
  • صرف کمترین زمان
  • تنوع بالای برند های داخلی و خارجی
  • ارائه لیست به روز قیمت ها
  • تضمین ۱۰۰ ٪ کیفیت محصول
  • دریافت پایین ترین قیمت بازار
  • کسب حاشیه سود بالا

قیمت هر کیلو چای ماسالا فله در بازار داخلی چند؟

قیمت هر کیلو چای ماسالا فله در بازار داخلی چند؟

اولین نفر باشید که این راز را می داند که با قرار دادن چای ماسالا در رژیم غذایی خود و مصرف روزانه آن علاوه بر تضمین سلامتی از بروز بسیاری از بیماری‌ها عصبی و سیستم گوارش در امان خواهید بود.

قیمت هر کیلو چای ماسالا فله در بازار داخلی چند؟ پاسخ این سوال به عوامل زیادی نظیر برند ایرانی یا خارجی، سطح کیفیت و… بستگی خواهد داشت اما در نمایندگی ها همیشه بهترین قیمت ها عرضه خواهد شد.

قابل توجه خریداران عمده قبل از تهیه محصول می توانند جهت دریافت نمونه اقدام نمایند و در صورت رضایت از کیفیت چای ماسالا فله با هماهنگی مدیر فروش سفارشات خود را به ثبت رساند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *