قیمت چای ماسالا تاج محل

قیمت چای ماسالا تاج محل در 2 مدل کلاسیک و اسپایسی

قیمت چای ماسالا تاج محل در 2 مدل کلاسیک و اسپایسی متفاوت می باشد که می توانید لیست قیمت را در ادامه همین مقاله مشاهده فرمایید و سپس در صورت خرید اقدامات لازم را انجام دهید.

چای ماسالا که محصول کشور هند می باشد به دلیل ترکیبات ادویه ای خاص  برای بدن مفید شناخته شده است که در صورت قرار دادن این چای در مصرف روزانه باعث می شود بدن سالم بماند .

قدمت چای  ماسالا به حدودا به 9 هزار سال پیش باز می گردد و جزو قدیمی ترین چای ها در کره زمین است که ابتدا در آمریکای جنوبی اختراع شد و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

بهترین قیمت چای ماسالا تاج محل هندی

قیمت چای ماسالا تاج محل هندی در مدل های مختلف را از نمایندگی ها جویا شوید که برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با کارشناسان فروش سایت ارتباط برقرار کنید.

جالب است بدانید چای ماسالا در نمایندگی ها به دلیل حذف واسطه ها دارای قیمتی دست اول و مستقیم است که همین امر برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برند محصول در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار است لکن عامل اصلی برای تعیین قیمت کیفیت چای ماسالا است یعنی هرچه محصول از کیفیت بالا تری برخوردار باشد طبیعتا دارای قیمت بالا تری نیز است.

یکی از شناخته شده ترین و پر فروش ترین چای های ماسالا، برند تاح محل است که این برند به دلیل قیمت مناسب و ارزان و همچنین و طعم و کیفیت بی نظیر موجب شده روز به روز طرفداران آن در حال افزایش باشد.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در ایران

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در ایران-min

بهترین نمایندگی چای ماسالا تاج محل در ایران، مجموعه آرشامین است که عرضه کننده بهترین چای ماسالا است و متقاضیان می توانند هم اکنون جهت ثبت سفارش خود اقدامات لازم را انجام دهند.

چای ماسالا در گذشته به صورت کوبیده شدن ادویه جات مورد استفاده قرار می گرفته است لکن امروزه در أنواع برند و مدل در دسترس می باشد و وجود أنواع مدل و برند موجب شده دست متقاضیان برای انتخاب باز باشد.

ترکیبات چای ماسالا تاج محل را می دانید؟

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در ایران-min

چای ماسالا تاج محل دارای ترکیباتی چون چای سیاه، زنجفیل، فلفل، رازیانه، هل، دارچین، انسیون ستاره ای و میخک است که برای صرف آن بایست شیر را با پودر مخلوط کرد و آن را بر روی حرارت بگذارید تا به جوش آید، سپس آماده ی مصرف است.

همانطور که در بازار اشاره شد چای ماسالا به دلیل ترکیبات ادویه ای دارای خواص بی نظیری می باشد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم نمود، عبارت اند از:

  • کمک به هضم غذا
  • محافظت در برابر سرما خوردگی
  • کمک به آنفلوآنزا
  • انرژی بخش
  • کاهش خستگی و بی حالی
  • آرامش بخش و کاهش استرس
  • بهبود درد مفاصل
  • کاهش درد های قاعدگی

خرید چای ماسالا اصل هندوستان بسته بندی 500 گرمی

خرید چای ماسالا اصل هندوستان بسته بندی 500 گرمی-min

خرید چای ماسالا اصل هندوستان بسته بندی 500 گرمی از نمایندگی های فروش باعث ارسال  مستقیم محصول با قیمت کارخانه می شود و وجود این مزیت ها باعث شده بازار چای ماسالا در داحل کشور ما از رونق بالایی برخوردار باشد.

‏ شایسته است بدانید در صورت سفارش چای ماسالا از مجموعه فروش آرشامین، علاوه بر کسب سود بالا، از خدمات ارسال پس از فروش بهرمند خواهید شد که همین امر موجب تجربه عالی و مطمئن می شود.

لازم به ذکر است بدانید قبل از ثبت سفارش چای ماسالا در حجم بالا، امکان درخواست نمونه محصول برای تست وجود دارد، و در صورت کسب رضایت از کیفیت قادر هستید ابن محصول را در حجم مورد نیاز درخواست و سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *