خرید چای سبز چینی اصل

خرید چای سبز چینی اصل در 3 مدل ساده، اولانگ و ماچا

خرید چای سبز چینی اصل در ۳ مدل ساده، اولانگ و ماچا را می‌توان با نازلترین قیمت چای سبز خارجی از نمایندگی تهران به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید.

برای تولید چای سبز از برگ های گیاه کاملیا سینسیس استفاده خواهد شد اما فرآیند اکسید شدن و پژمردگی که برای چای سیاه انجام می شود بر رو آن صورت نگرفته است.

خاستگاه این چای پر خاصیت کشور چین می باشد که امروزه انواع متنوع چای سبز را با فرآیند های ویژه به تولید رسانده که موجب شده هر کدام از نظر خواص و عطر و طعم متفاوت می باشند.

خرید چای سبز چینی اصل به صورت فله

خرید چای سبز چینی اصل به صورت فله را میتوانید از بازرگانی آرشامین انجام دهید که توانسته این محصول را مستقیماً از کشور چین وارد و بدون واسطه در دسترس متقاضیان قرار دهد.

چای سبز که امروزه جایگاه ویژه‌ای را نسبت به سایر چای ها در ایران به خود اختصاص داده با درجه کیفیت های متفاوت و برند های مختلف داخلی و خارجی در فروشگاه ها مورد خرید و فروش قرار می گیرد که بدون شک بیشترین مرغوبیت انواع چای سبز متعلق به تولیدات کشور چین می باشد.

شایسته است بدانید در خرید فله ای به دلیل بهره مندی از تخفیفات فوق العاده شاهد کاهش قیمت نهایی محصول خواهید بود چنانچه قصد دریافت چای سبز با کیفیت برتر و ممتاز را دارید این فرصت را از دست ندهید و جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

استعلام قیمت چای سبز چینی در 3 مدل

استعلام قیمت چای سبز چینی در 3 مدل متنوع

با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز شاهد تغییرات چشمگیری در قیمت انواع چای سبز چینی بوده‌ ایم به همین منظور توصیه می شود قبل از سفارش از نمایندگی های رسمی جهت دریافت لیست به روز قیمت ها اقدام نمایید.

استعلام قیمت چای سبز چینی اصل  در ۳ مدل متنوع را می توان به راحتی از سایت نمایندگی مقابل انجام دهید و با قابلیت مقایسه قیمت ها با سایر سایت های رقیب بهترین انتخاب خود را تجربه نمایید.

سه مدل پرفروش چای سبز چینی که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند عبارتند از:

  1. چای سبز ساده
  2. چای سبز اولانگ
  3. چای سبز ماچا

هر یک از موارد نام برده شده در بالا از نوشیدنی های محبوب ایرانیان محسوب می شوند که علاوه بر طعم دلچسب از خواص و مزایای بی ‌نظیری نیز برخوردار هستند که برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  • موثر در پیشگیری از سرطان
  • حفظ شادابی و جوانی پوست صورت
  • کاهش وزن ۱۰۰ درصد تضمینی
  • مانع بروز سکته قلبی و بیماری های قلبی و عروقی

نحوه خرید اینترنتی چای سبز چینی فله ای

نحوه خرید اینترنتی چای سبز چینی فله ای

بدون تردید قیمت محصولات چینی موجود در بازار نسبت به تولیدات داخلی بالاتر خواهد بود که این موضوع به سطح کیفیت آن ها باز می گردد و بهترین راه کار برای خرید مقرون به صرفه کوتاه کردن دست دلالان و خرید مستقیم از مراکز پخش می باشد.

نحوه خرید اینترنتی چای سبز چینی فله ای از فروشگاه های آنلاین بسیار ساده می باشد و متقاضیان می توانند علاوه بر درگاه های ارتباطی  فقط با ثبت و ارسال نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود در فرم های ارائه شده جهت خرید اقدام نمایند.

تفاوت چای سبز ایرانی و چینی چیه

تفاوت چای سبز ایرانی و چینی چیه

تفاوت چای سبز ایرانی و چینی چیست؟ این سوال برای بسیاری از طرفداران چای سبز در کشور پیش آمده است برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم که کیفیت چای سبز را مانند چای سیاه نمی توان از شکل ظاهری تشخیص داد زیرا بوی خاصی ندارد و با توجه به این موضوع که کشور چین تقریبا ۸۰ درصد از کل تولید چای سبز دنیا را در دست دارد می توان گفت بیشترین مرغوبیت از آن تولیدات چینی می باشد.

برای تکمیل اطلاعات تخصصی جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره خصوصی این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *